Monday, May 5, 2008

Esimene lumi !!!!

Jap meil talv käes, esimene lumi tuli maha. Tipud on kõik kenasti lume alla ja mis kõige lahedam, meil siin all orus ( linnas ) ei pidavatki lund maha tulema väga, st. ei mingit nõmedat lörtsi :)
Linn veel endiselt sügisene aga mägedes on talv.


Rein teeb ühes mäekeskuses labourit, nii et ilma uudised saame otse temalt. Pühapäeval käisimegi esimest korda mäel ära. Naljakas ju et meil ei ole kummagil täielikku varustust, saapad on meil mõlemal, Reinul veel laud ja minul on klambrid nii et panimegi siis reinu lauale mu klambrid ja sõitsime kordamööda:)
Jama sellega et nad krt panevad liftid tööle alles millalgi juunis, nii et sinnani peame ise üles ronima ja uskuge mind see pole üldse kerge:)



Tegeleme siin juba ka koolitamisega :) Varsti on vist jälle üks laudur rohkem ………

Huvitav kuna mäed üleni lume alla saavad, päris mõnna pika sõidu saaks ;)

Selja taha ….. kuskile sinna jääb teine keskus, see pidavat veel lahedam olema, rohkem päris, mitte nii palju hooldatud teemat, saab ise endale rajad teha;)

Et jah tervisi siis :)…….lahedat suve ja loodetavasti on see pikk, saame meiegi sellest osa äkki natu ;)

2 comments:

Unknown said...

tead - seda lund teil seal ma üldse ei kadesta. mul on niiiiii jõhkralt hea meel, et siin juba suvi tulemas.

ja muuseas - ma kaitsen ju reedel (09.05) juba oma magistritööd ;)
Wish me luck!

RG

Maria said...

böööööö.. ära aja kadedaks oma lumejuttudega :P

aga ma veel räägin sulle, kui äge mu itaalia tripp oli :D

jõudsin just koju.. aga homme-ülehomme kirjutan pikemalt ;)